- 22 mai, 2019

Atunci când suntem întrebaţi despre o companie, produse sau servicii, indiferent dacă este vorba despre mâncarea ce ne-a fost servită, medicii care ne-au consultat, în general, tindem să spunem lucruri bune şi atunci când nu e cazul – asta dacă nu suntem 100% siguri că informaţia rămâne confidenţială. Frica de a oferi un feedback mai puţin plăcut sau de a prezenta o opinie critică, de a nu deteriora relații cu oamenii din jur este constantă și reală. Dar cu chestionare pline de feedback pozitiv, mai mult sau mai puţin real, nu îmbunătățim.
Curajul de a pune întrebări “dureroase” poate ajuta la rezolvarea unor probleme pe care nici nu știam că le avem sau ne poate ajuta să realizăm care sunt cu adevărat așteptările clientului față de afacerea pe care o administrăm. Feedback-ul negativ, deşi deranjant într-o primă fază, trage un semnal de alarmă, ne face conştienţi de o problemă pe care putem să o rezolvăm sau cel puțin să-i minimizăm efectele.
Majoritatea companiilor declară că în centrul preocupărilor lor se află clientul. Dar care sunt practicile folosite care să susțină această afirmație? Credem cu tărie că nimic nu e mai important decât vocea clientului, iar performanța, mai ales în servicii, va fi întotdeauna cu și despre oameni.
De aceea, o parte din companii întreabă clientul fie telefonic, fie pe baza unui chestionar printat sau on-line. Apoi, se alocă alte resurse pentru a-l sintetiza și interpreta în vederea obținerii de statistici relevante. Însă dat fiind faptul că există un decalaj important între momentul în care clientul îşi manifestă un feedback şi data la care raportul privind răspunsurile acestuia ajunge la cel interesat, poate face ca tot acest efort să fie inutil.
Din fericire, există şi alternative. Cu ajutorul sistemului URS Insights, la 5 minute de la instalare suntem conectaţi 24/7/365 la client, datele sunt deja prelucrate şi informaţia este accesibilă instantaneu, într-o formă grafică, uşor de înţeles şi analizat. Vrei să încerci și tu?
Pentru a afla cum, în cât timp şi cu ce costuri se poate implementa un astfel de sistem în compania ta, scrie-ne aici. În maxim 5 minute, te contactăm.